سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

 مجمع عمومی سالیانه معدن خاک نسوز استقلال آباده با حضور جمعی از سهامداران، تعدای از اعضای شورا، اعضای هیات مدیره جدید صبح امروز در محل هیات حضرت ابوالفضل (علیه السلام) آباده برگزار شد.

به گزارش نوآک به نقل از به گزارش آباده نما،ارائه گزارش مالی سالیانه ، انتخاب بازرس قانونی و حسابرس رسمی شرکت، تعیین پاداش و حق جلسه هیات مدیره در دستور کار این مجمع قرار داشت که با رضایت و استقبال سهامداران از عملکرد معدن استقلال همراه بود.

در ابتدای جلسه اعضای جدید هیات مدیره به معرفی خود پرداختند و برنامه های خود را ارائه کردند.

در ادامه محمدرضا زارع فرماندار آباده طی سخنانی با حمایت همه جانبه از معدن استقلال از روی فرمانداری آباده، در خصوص فرآوری های خاک نسوز و انجام تحقیقات دانشگاهی در این زمینه قول مساعد داد.

رهنما شهردار آباده و رئیس هیات مدیره معدن استقلال در پایان این مجمع به خبرنگار ما گفت: صورت مالی ارائه شده مورد تصویب قرار گرفت.

وی ادامه داد: اسامی بازرس و شرکت حسابرسی و تعیین پاداش هیات مدیره معدن بعد از شمارش آرا اعلام خواهد شد.

رهنما در خصوص تعیین پاداش هیات مدیره معدن گفت: نظر اعضای شورا نیم درصد سود سالیانه برای اختصاص به این امر بود که باید آرا شمرده شود.

رئیس هیات مدیره معدن استقلال در پایان اضافه کرد: 5 درصد از سود قابل تقسیم سالیانه که در سال 92 حدود 500 میلیون تومان است به امور عام المنفعه از جمله تکمیل پرژه بیمارستان قلب و عروق، کمک به ساختمان نیمه تمام مساجد و … که هیات مدیره نظر داشته باشند، تخصیص می یابد.

طبق قانون تجارت پاداش اعضای هیات مدیره شرکت ها در طول سال بین 0 تا 5 درصد از سود قابل تقسیم می باشد که تعیین مقدار آن بستگی به نظر سهامداران و میزان آرای ماخوذه  دارد.

بر اساس محاسبات سهم نیم درصدی هر 5 نفر اعضای هیات مدیره از پاداش سالیانه، حدود 55 میلیون تومان در سال 92 بوده است.

*بنده از همین جا اعلام می کنم حاضر نیستم حتی یک ریال از پاداش ها و حق جلسه هیات مدیره دریافت کنم.

در ادامه نوبت به سعید جعفری عضو حاشیه ساز هیات مدیره معدن استقلال رسید که به پشت تریبون برود. وی طی سخنانی از عملکرد سه ماهه هیات مدیره جدید گفت و اظهار داشت: قیمت خاک قبل از تشکیل هیات مدیره جدید تنی 11800 تومان بوده که براساس مصوبه هیات مدیره جدید به 21500 تومان افزایش یافته است.  تا کنون 16 مرتبه مکررا به میبد یزد برای چانه زنی با مدیران کارخانجات کاشی و سرامیک سفر کرده ایم و از آنجا که طرف معامله زیر بار این افزایش قیمت نمی رفتند مجبور شدیم تخفیفی برای آن ها قائل شویم.

سخنان جعفری که به اینجا رسید، لطفعلیان عضو شورای اسلامی شهر ضمن انتقاد شدید از سعید جعفری اظهارات وی را خلاف واقع دانست و از وی خواست تا واقعیت را عنوان کند و از او خواست تا دروغ نگوید.

در ادامه که جلسه تاحدودی متشنج شده بود جعفری با بیان اینکه چشم داشتی از حق جلسه و پاداش های هیات مدیره ندارد اظهار داشت: بنده از همین جا اعلام می کنم حاضر نیستم حتی یک ریال از پاداش ها و حق جلسه هیات مدیره دریافت کنم، بنده صرفا احساس وظیفه کردم که به میدان آمدم! و سخنان خود را قطع کرد.

حسینی، لطفعلیان، رضانیا، خاکسار، علوی پور اعضای شورای شهر در جلسه حضور داشتند ولی بهرام ایزدی که در مجمع گذشته حضور داشتند در این جلسه حاضر نشد. وی در مجمع گذشته به انتخاب هیات مدیره اعتراض داشت و جلسه را ترک کرد بود.

در پایان جلسه موج اعتراض شدیدی از سوی سهامداران در خصوص انتخاب سعید جعفری عضو هیات مدیره معدن شکل گرفت و در پی این اعتراضات سهامدران به رئیس شورای شهر، دکتر حسینی رئیس شورای شهر در واکنشی گفت: موضوع باید بررسی شود!

نوآک






تاریخ : چهارشنبه 93/5/1 | 10:15 صبح | نویسنده : راز شهر | نظرات ()
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • جامعه مجازی ممو
  • قالب وبلاگ

    کد لوگو حمایت از تیم پرسپولیس