سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: خشم و انرجار ملت ایران از جنایات اسرائیل در راهپیمایی روز قدس به نمایش گذاشته شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، نصرالله پژمان فر در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع خبرنگاران با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی و کشتار مردم مظلوم در نوار غزه اظهار کرد: 85 درصد از کسانی که امروز در غزه به خاک و خون کشیده می شوند، مردم بی دفاع هستند و این خود نشان از استیصال و درماندگی رژیم غاصب صهیونیستی است.

وی افزود: ملت ایران با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس عصبانیت خود از جنایات صهیونیست ها که ناجوانمردانه مردم بی دفاع غزه و فلسطین را به خاک و خون می کشند، نشان داد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که نباید اجازه داد تا جنایات رژیم اشغالگر قدس ادامه یابد، خاطرنشان کرد: مذاکرات مقاومت و اسرائیل هم 60 سال است که ادامه دارد اما هنوز به نتیجه نرسیده است چرا که هر زمان که خواسته، مذاکرات را متوقف و مجددا به مردم مظلوم غزه حمله می کند.

وی با بیان این که اسرائیل به دنبال این است تا با اعلام آتش بس، جنایات خود را سانسور کند، ادامه داد: این راهپیمایی درسی برای افرادی در داخل است که رفع مشکلات را در گرو مذاکره می دانند، چرا که 60 سال است مذاکرات ...






تاریخ : شنبه 93/5/4 | 10:4 عصر | نویسنده : راز شهر | نظرات ()
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • جامعه مجازی ممو
  • قالب وبلاگ

    کد لوگو حمایت از تیم پرسپولیس