سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرنوشت رژیم صهیونیستی منجر به فنا و نابودی می‌شود

ظ

 امام جمعه آباده با اشاره به مفهوم حق و باطل در قرآن و تعمیم آن به مسائل روز دنیا، گفت: رژیم صهیونیستی، جمعی غیریهودی و رژیمی باطل، پوشالی و محکوم به فنا است. به گزارش نوآک ، حجت‌السلام و المسلمین سید حسن موسوی خراسانی در سخنرانی این هفته نماز جمعه آباده، به حضور چشم‌گیر و […]


 امام جمعه آباده با اشاره به مفهوم حق و باطل در قرآن و تعمیم آن به مسائل روز دنیا، گفت: رژیم صهیونیستی، جمعی غیریهودی و رژیمی باطل، پوشالی و محکوم به فنا است.

به گزارش نوآک ، حجت‌السلام و المسلمین سید حسن موسوی خراسانی در سخنرانی این هفته نماز جمعه آباده، به حضور چشم‌گیر و پرتعداد مردم در راهپیمایی روز قدس اشاره و اظهار کرد: با افزایش دشمنی‌ها به مرور زمان، تجمع، احساسات و الطاف مردم نیز هر سال نسبت به گذشته بیشتر می‌شود.

وی با اشاره مفهوم حق و باطل در قرآن، افزود:  کلمه حق به تعداد 278 مرتبه و باطل نیز 38 مرتبه در قرآن کریم به‌کار رفته است و البته که باید حق بیشتر باشد چرا که اصل در این عالم بر حق است.

موسوی خراسانی با تشبیه حق به آب و باطل به کف روی آب، خاطرنشان کرد:  آب، زلال، پاک و ثابت است اما کف روی آب تنها ظاهری دارد و گذرا است همان‌گونه که باطل گذرا است.

امام جمعه شیراز با بیان اشاره به جنگ کربلا به‌عنوان نمونه‌ای از نبرد حق و باطل، پیروزی را از آن حق دانست و افزود: حق با فطرت انسان ها سازگار و آرام است اما باطل جنجالی است و این همه جنجال در دنیا نیز ناشی از باطل است و به همین دلیل امروز، روز قدس است تا حق بر باطل غلبه کند.

موسوی خراسانی با اشاره به تلاش دشمن برای کم‌رنگ جلوه دادن حضور مردم در راهپیمایی روز قدس، گفت: چندین سال می‌گذرد و دشمنان در تلاش هستند تا با ترفندهای مختلف این حرکت عظیم را از بین ببرند و این القا را به‌وجود آورند که این حرکت تنها متعلق به شیعیان است حال آنکه حضور اهل تسنن نیز در این آیین چشم‌گیر است.

وی با بیان اینکه حق و باطل گسترده است، تصریح کرد: باطل چهره‌های متفاوت دارد و از جمله آنها، منافقان هستند که در ایران به‌نام مبارزه با نظام سرمایه‌داری فعالیت می‌کردند اما به اقدامات ضد انقلابی روی آوردند.

موسوی خراسانی به سالروز اقامه نخستین نماز جمعه در جمهوری اسلامی به امامت آیت‌الله طالقانی اشاره و اظهار کرد: امسال، نخستین سالی است که نماز دشمن شکن جمعه را در مکان مصلای جدید که همچنان کامل نیست، اقامه می‌کنیم.

امام جمعه آباده خواستار مشارکت مردم در تکمیل ساختمان مصلای نماز جمعه شهر شد و تصریح کرد: ثمره نماز جمعه، بیدارگری و بیدارباش است و نماز جمعه، حج کوچکی است که هر هفته آن را اقامه می‌کنیم.

نواک






تاریخ : شنبه 93/5/4 | 10:7 عصر | نویسنده : راز شهر | نظرات ()
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • جامعه مجازی ممو
  • قالب وبلاگ

    کد لوگو حمایت از تیم پرسپولیس