سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اختصاص مبلغ 7 میلیارد ریال برای آزادی 34زندانی جرائم غیرعمد در آباده

 

مراسم جشن گلریزان به منظور کمک به زندانیان جرائم غیرعمد در سالن اجتماعات شهرداری آباده برگزار شد. به گزارش نوآک، حجت‌الاسلام نورالدینی رئیس دستگاه قضا در آباده در سخنانی اظهار داشت: می‌طلبد نیک‌اندیشان و خیرین به یاری زندانیان و نیازمندان گرفتار در بند بشتابند. وی با ذکر روایات و احادیث نبوی، کمک به کسانی را […]

 

مراسم جشن گلریزان به منظور کمک به زندانیان جرائم غیرعمد در سالن اجتماعات شهرداری آباده برگزار شد.

به گزارش نوآک، حجت‌الاسلام نورالدینی رئیس دستگاه قضا در آباده در سخنانی اظهار داشت: می‌طلبد نیک‌اندیشان و خیرین به یاری زندانیان و نیازمندان گرفتار در بند بشتابند.

وی با ذکر روایات و احادیث نبوی، کمک به کسانی را که بنا به عللی گرفتار شده‌اند از بهترین کار برشمرد و آن را در زمره عبادت دانست.

در ادامه رئیس زندان آباده گفت: جشن گلریزان که برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد هر سال در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود و خیرین با گام‌های مؤثری در آزادسازی آنان بر می‌دارند، از خود باقیات و صالحات به جای می‌گذارند.

محمود مقیمی اظهار داشت: لبخند شادی که در چهره مسلمانی ظاهر می‌شود محبوب‌ترین کار در نزد خداوند است.

وی زندانی جرائم غیر عمد را 34 نفر ذکر کرد و افزود: با همکاری ستاد دیه استان فارس و با اختصاص مبلغ 7 میلیارد ریال این عزیزان می‌توانند به کانون گرم خانواده خود بازگردند که در این راستا از سوی خیرین در این جشن مبلغ 200 میلیون ریال جمع‌آوری شد و بقیه نیز تأمین خواهد شد.

سال 92 با جمع‌آوری 5 میلیارد ریال با همکاری ستاد دیه استان فارس مقدمات آزادی 26 زندانی فراهم شد که توانستند به کانون گرم خانواده خود بازگردند.

منبع روزنامه اطلاعات






تاریخ : پنج شنبه 93/5/9 | 9:47 صبح | نویسنده : راز شهر | نظرات ()
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • جامعه مجازی ممو
  • قالب وبلاگ

    کد لوگو حمایت از تیم پرسپولیس