سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پایگاه خبری تحلیلی فارس48:

DSC_6162
عالی ترین مقام اجرایی دولت در شهرستان آباده

حماسه نهم دیماه نماد عزت،استقلال و بصیرت مردمی است و تقویت و بازدارندگی در برابر تهدیدات دشمن، اتحاد ملی و انسجام اسلامی و تقویت هرچه بیشتر پیوند ملت با ولایت از دستاوردهای این حماسه بزرگ به شمار می رود.

به گزارش فارس48 ، فرماندار آباده با بیان اینکه حماسه نهم دیماه نماد عزت،استقلال و بصیرت مردمی است، گفت: تقویت و بازدارندگی در برابر تهدیدات دشمن، اتحاد ملی و انسجام اسلامی و تقویت هرچه بیشتر پیوند ملت با ولایت از دستاوردهای این حماسه بزرگ به شمار می رود.

محمدرضا زارع افزود : لطف خداوند که همواره حافظ  و نگهبان انقلاب اسلامی است، تدابیر و رهنمودهای عالمانه مقام معظم رهبری و بصیرت و تبعیت مردم از رهبری سه عامل اصلی در خلق حماسه نهم دیماه بود.

وی، با بیان اینکه راهپیمایی عظیم نهم دیماه موجب تحکیم و تقویت ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی گردید، اظهارداشت: در این روز به برکت خون شهدا و انقلاب الهی و مردمی ملت بزرگ ایران ، انقلاب اسلامی بیمه شد و امید استکبار جهانی و فتنه گران بین المللی که تصمیم به شکست جمهوری اسلامی داشتند به یاس مبدل گشت.

فرماندار آباده در ادامه سخنان خود در جمع خبرنگاران، از پیگیری فرمانداری در خصوص تیترخبری در یک هفته نامه در شهرستان خبرداد.

دکتر محمدرضا زارع با توضیحاتی در مورد انتشار  تیتر «9دی ماه یک نمایش حکومتی بود» در یک هفته نامه محلی در شهرستان گفت : در ساعات اولیه انتشار این نشریه فرماندار بعنوان عالی ترین مقام اجرایی دولت در شهرستان به این موضوع واکنش نشان داده است و قاطعانه در حال پیگیری موضوع می باشد.

وی در پایان ضمن انتقاد از انتخاب گزینشی مطالب بویژه در آستانه حماسه ای به عظمت نهم دیماه خواهان برخورد جدی و قانونی توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با اینگونه نشریات شد.






تاریخ : یکشنبه 93/10/7 | 9:35 عصر | نویسنده : راز شهر | نظرات ()
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • جامعه مجازی ممو
  • قالب وبلاگ

    کد لوگو حمایت از تیم پرسپولیس