سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ورزشی مفید برای خانم های یائسه

ورزشی مفید برای خانم های یائسه
گر گرفتگی به دلیل تغییرات هورمونی بروز می‌کند و با تعریق شدید همراه است.

 

تحقیقات اخیر در آمریکا نشان داد انجام تمرینات یوگا به مدت 12 هفته موجب بهبود بی‌خوابی زنان یائسه می شود.

عوامل مختلفی از جمله تغییرات هورمونی، گر گرفتگی شدید، افسردگی، اندوه و حتی عوامل اجتماعی بر خواب زنان در دوران یائسگی موثر است. گر گرفتگی به دلیل تغییرات هورمونی بروز می‌کند و با تعریق شدید همراه است. متخصصان معتقدند بسیاری از زنان از بی‌خوابی دوران یائسگی رنج می‌برند و یوگا می‌تواند به این افراد کمک کند.

برای انجام این تحقیق از اطلاعات 249 زن سالم یائسه که در جلسات یوگا و برنامه‌های ورزشی دیگر شرکت می‌کردند، استفاده شد. نتایج این تحقیق در نشریه یائسگی منتشر شده است.

تهیه و ترجمه: گروه سلامت سیمرغ
www.seemorgh.com/health
اختصاصی سیمرغ






تاریخ : شنبه 93/11/25 | 6:39 عصر | نویسنده : راز شهر | نظرات ()

ولنتاین-تاریخچه روز ولنتاین(تاریخ ولنتاین)

اخبار،سرگرمی,آشپزی,مد,روانشناسی,اینترنت

 روز ولنتاین

تنها مدت کمی به اواخر بهمن ماه و اواسط ماه فوریه باقی مانده که روز عشق فرنگی (ولنتاین) و روز عشق ایران باستان (سپندارمذگان) یا همان ولنتاین ایرانی به فاصله ی چهار روز از هم قرار دارند یعنی 25 بهمن ماه (ولنتاین) و 29 بهمن ماه (سپندارمذگان) !

چند سالی است که 25 بهمن (14 فوریه) روز ولنتاین و خرید گل و عروسک، شکلات و … در کشورمان باب شده است. اکثر جوان ها بدون اطلاع از اینکه اصلا این ولنتاین خوردنی یا پوشیدنی است، فقط می دانند که در روز ولنتاین باید برای کسانی که دوست دارند هدیه بخرند...

 

ولنتاین روز ولنتاین تاریخ ولنتاین تاریخچه روز ولنتاین:

روز ولنتاین-تاریخچه کامل و دقیق ولنتاین در دست نیست و آنچه از پیشینه روز ولنتاین می‌‌دانیم با افسانه درآمیخته است. امروزه کلیسای کاتولیک به این نتیجه رسیده است که حداقل سه قدیس وجود داشته‌اند که همگی به شهادت رسیده اند، به همین دلیل چندین افسانه سعی در بازگوئی تاریخچه  آئین ولنتاین دارند.

 

روز ولنتاین-در صده سوم میلادی که مطابق می‌شود با اوایل شاهنشاهی ساسانی در ایران، در روم باستان فرمانروایی بوده‌است بنام کلودیوس دوم. کلودیوس عقاید عجیبی داشته‌است از جمله اینکه مردان مجرد نسبت به آنانی که همسر و فرزند دارند سربازان جنگجوتر و بهتری هستند. از این رو ازدواج را برای سربازان امپراتوری روم قدغن می‌کند. کلودیوس به قدری بی‌رحم وفرمانش به اندازه‌ای قاطع بود که هیچ کس جرات کمک به ازدواج سربازان را نداشت. اما کشیشی به نام والنتاین (والنتیوس)، مخفیانه عقد سربازان رومی را با دختران محبوبشان جاری می‌کرد.

 

کلودیوس دوم از این جریان خبردار می‌شود و دستور می‌دهد که والنتاین را به زندان بیندازند. والنتاین در زندان عاشق دختر زندانبان می‌شود. با توجه به آنچه که در افسانه آمده کشیش ولنتاین برای او نامه‍ایی نوشته و آنها را با نوشتن «از طرف ولنتاین تو» (From Your Valentine) امضاء کرده است، اصطلاحی که تا به امروز مورد استفاده قرار گرفته و به وفور بر روی کارتهای ولنتاین مشاهده می‌‌شود. سرانجام کشیش به جرم جاری کردن عقد عشاق بر خلاف قانون کلودیوس دوم اعدام می‌شود. بنابراین او را به عنوان فدایی و شهید راه عشق می‌دانند و از آن زمان ولنتاین تبدیل به نمادی برای عشق شده است.

 

ولنتاین روز ولنتاین تاریخ ولنتاین

هدیه روز ولنتاین :

در کشورهای اروپایی و امریکائی دادن شکلات به عنوان هدیه روز ولنتاین از شهرت خاصی برخوردار است. تزئین شکلات و پختن انواع ان نیز از آداب  روز ولنتاین به شمار می‌رود. از نظر علمی هم ثابت شده‌است که خوردن شکلات دات یا همان سیاه میزان عشق را در انسان بالا می‌برد البته نه مصرف بی رویه ان.

 

تاریخچه سپندارمذگان:(ولنتاین ایرانی)

ولنتاین ایرانی :در ایران باستان، نه چون رومیان از سه قرن پس از میلاد، که از بیست قرن پیش از میلاد، روزی موسوم به روز عشق بوده‌است. در تقویم ایرانی دقیقا مصادف است با 5 اسفند که در گاهشماری کنونی برابر است با 29 بهمن، یعنی تنها 4 روز پس از روز ولنتاین. این روز سپندارمذگان یا «اسفندارمذگان» نام داشته‌است.

 

 ابوریحان بیرونی در آثارالباقیه آورده‌ است که ایرانیان باستان این روز را روز بزرگداشت زن و زمین می‌دانسته اند. فلسفه بزرگداشت این روز به عنوان “روز عشق” به این صورت بوده است که در ایران باستان هر ماه را سی روز حساب می کردند و علاوه بر اینکه ماه ها اسم داشتند، هر یک از روزهای ماه نیز یک نام داشتند. بعنوان مثال روز اول “روز اورمزد”، روز دوم، روز بهمن معنی “سلامت، اندیشه” که نخستین صفت خداوند است، روز سوم اردیبهشت یعنی “بهترین راستی و پاکی” که باز از صفات خداوند است، روز چهارم شهریور یعنی “شاهی و فرمانروایی آرمانی” که خاص خداوند است و روز پنجم “سپندار مذ” بوده است. سپندار مذ لقب ملی زمین است. یعنی گستراننده، مقدس، فروتن. زمین نماد عشق است چون با فروتنی، تواضع و گذشت به همه عشق می ورزد. زشت و زیبا را به یک چشم می نگرد و همه را چون مادری در دامان پر مهر خود امان می دهد. به همین دلیل در فرهنگ باستان اسپندار مذگان را بعنوان نماد عشق می پنداشتند.

 

ولنتاین روز ولنتاین تاریخ ولنتاین

سپندارمذگان جشن زمین و گرامی داشت عشق است که هر دو در کنار هم معنا پیدا می‌کردند. در این روز زنان به شوهران خود با محبت هدیه می‌دادند. مردان نیز زنان و دختران را بر تخت شاهی نشانده، به آنها هدیه داده و از آنها اطاعت می‌کردند. اخیرا گروهی از دوستداران فرهنگ ایرانی پیشنهاد کرده‌اند که به منظور حفظ فرهنگ ایرانی سپندارمذگان بجای ولنتاین به عنوان روز عشق گرامی داشته شود.






تاریخ : شنبه 93/11/25 | 6:38 عصر | نویسنده : راز شهر | نظرات ()

طرز تهیه کیک شکلاتی عاشقانه

طرز تهیه کیک شکلاتی عاشقانه
این کیک عشقولانه رو برای کسی که دوستش دارید درست کنید.

 

"سپندارمذگان" چیست؟
در ایران باستان، نه چون رومیان از سه قرن پس از میلاد، که از بیست قرن پیش از میلاد، یعنی حدودا دوهزار سال پیش از تولد ولنتاین، میان آریائیان روزی موسوم به روز عشق (سپندارمذگان یا اسفندارمذگان) بوده است.
این روز در تقویم زرتشتی مصادف است با پنجم اسفند ماه و در تقویم جدید ایرانی، که شش ماه اول سال سی و یک روز حساب میشود، شش روز به جلو آمده و دقیقا مصادف میشود با 29 بهمن، یعنی چهار روز پس از روز ولنتاین فرنگی.
زرتشیان جشن سپندارمذ (سپندارمذگان – روز زن و روز زمین) را هر ساله در پنجم اسفند ماه برگزار می کنند.

ولنتاین چیست؟
در قرن سوم میلادی که مطابق می شود با اوایل امپراطوری ساسانی در ایران، در روم باستان فرمانروایی بوده است به نام کلودیوس دوم . کلودیوس ، عقاید عجیبی داشت، از جمله اینکه سربازی خوب خواهد جنگید که مجرد باشد؛ از این رو ازدواج را برای سربازان امپراطوری روم قدغن می کند. کلودیوس به قدری بی رحم و فرمانش به اندازه ای قاطع بود که هیچ کس جرات کمک به ازدواج سربازان نداشت. اما کشیشی به نام والنتیوس (ولنتاین)، مخفیانه عقد سربازان رومی را با دختران محبوبشان جاری می کرد. کلودیوس دوم از این جریان خبر دار می شود و دستور می دهد که ولنتاین را به زندان بیاندازند. سرانجام کشیش به جرم جاری کردن عقد عشاق با قلبی عاشق اعدام می شود. بنابراین او را به عنوان فدایی و شهید راه عشق می دانند و از آن زمان نهاد و سمبلی می شود برای عشق.

برای شروع مثل همیشه به کیک نیاز داریم که همینطور که قبلا گفتم اصلا مهم نیست چه کیکی باشه حتی میتونید کیک آماده بخرید. بهتره از کیک شکلاتی استفاده کنید. کافیه کیک رو با چنگال خورد کنید.


برای ساده شدن کار اینبار از سس شکلات هرشیز استفاده کردم ولی شما میتونید از هرکدوم از گزینه های قبلی که ذکر شد ( مثلا پودینگ شکلاتی ) استفاده کنید. یک نکته رو لازمه تذکر بدم ... این کیک شکلاتی از یه ته مزه تلخی برخورداره که چون این سس شکلاتی هرشیز هم ته مزه تلخی داره حتما حواستون باشه که دارید واسه کی سروش میکنید. هرکسی این طعم شکلاتی تلخ رو نمیپسنده (مخصوصا بچه ها)، پس بهتره این رو مد نظر داشته باشید.
من برای این سه لیوان خورده کیک دو قاشق غذاخوری سس هرشیز استفاده کردم. خواهید دید که این کیک شکلاتی من بسیار مرطوبه و بافت خاصی داره پس حتما میزان سس رو با میزان رطوبت کیکتون تنظیم کنید. زیاد هم سس استفاده نکنید (هرچی کمتر بهتر) همین که خمیری شد کفایت میکنه مهم نیست که روی سطح کار ترک ببینید. اگه خمیر کیک شل شه بعدا کیکها از چوبها جدا خواهند شد.
kc03.jpg (400×299)
از مخلوط کیک به میزان دلخواه برداشته و به شکل توپ درشون میاریم. سایز توپها دست خودتونه. با این میزان من 20 تا توپ کیک-شکلاتی درست کردم. حالا واسه چند دقیقه ای توی فریزر میذاریمشون (حتما روی کاغذ روغنی باشن)
kc04.jpg (400×300)
به دلیل اینکه کیک و سس هر دو کم شیرین هستن من واسه کاور دیگه شکلات تلخ کار نکردم ( البته اگه قرار بود واسه خودم درستش کنم حتما کاورش رو هم شکلات تلخ میزدم که دزش بره بالاتر!) و از شکلات نیمه تلخ استفاده کردم. اگه دارید واسه بچه ها درستش میکنید شکلات شیری گزینه خوبیه
شکلات رو خورد کرده ، توی ظرف کوچیک و عمیق ریخته و میذاریمش توی مایکروفر و هر 10 ثانیه همش میزنیم تا زمانی که کاملا ذوب شه. از کنارش تکون نخورید که نسوزونیدش. من مخصوصا به خاطر اینکه خیلی هاتون توی رقیق کردن شکلات با کره یا روغن مشکل دارید، اینبار شکلات رو رقیق هم نکردم که ببینید بدونش هم میشه سطح کیک چوبی رو تمیز و صیقلی از آب درآورد.
من واسه چوبهاش از سیخ کباب سایز بزرگ استفاده کرده و هر سیخ رو نصف کردم که کوتاه شه
kc07.jpg (400×300)
چوب رو یک سانت توی شکلات مذاب فرو میبریم
kc08.jpg (400×290)
و تا وسط توپ کیکیمون فرو میبریم
kc09.jpg (400×300)
به همین ترتیب همه رو درست میکنیم
به دلیل خنک بودن توپها، شکلات سریع میبنده و چوبها به توپها میچسبن و دیگه جدا نخواهند شد
حالا نوبت به کاور کردن میرسه... کیک چوبی رو برداشته و آروم توی ظرف شکلات فرو میبریم تا کامل کاور شه
بدون چرخوندن بیرونش میاریم و ... حالا یک کیک چوبی با کاور شکلاتی صاف و صیقلی و یکنواخت و تمیز داریم. چند نکته رو مجددا تکرار میکنم چون دیدم باهاش مشکل داشتید... اول اینکه کیکتون باید سرد باشه. بعد اینکه ظرف شکلاتتون عمیق باشه. شکلات خیلی داغ نباشه. سرد هم نشده باشه. کیک چوبی رو توی شکلات نچرخونید وگرنه سطحش بد فرم میشه. اگه کیکتون بیش از اندازه سرد باشه بعد از مدتی که کاورش سفت شد، روی شکلات ترک میخوره. اینا همه با تجربه کم کم حل خواهد شد. اگه نتیجه کاراتون اوایلش زیاد خوب نشد زیاد خودتون رو ناراحت نکنید. کم کم درست میشه. و نکته آخر اینکه دمای کیکهای چوبی بعد از مدتی باعث میشه شکلات زیادی سرد شه و کمی ببنده ، پس وقتی اینطور شد یه 5 ثانیه ای بذاریدش توی مایکروفر تا گرم شه و به کارتون ادامه بدید
کیک ها رو اینقدر روی سطح ظرف شکلات نگه میداریم تا شکلات اضافی ازش بچکه... سریع یه دونه "جامبو هارت ویلتون" روش میذاریم که تا شکلات نبسته، بهش بچسبه. اگه نتونستید با سرعت عمل کار کنید... کافیه با نوک خلال دندون کمی شکلات به پشت قلب بزنید و به کیک بچسبونیدش.
کیکها رو روی کاغذ روغنی میذاریم تا سفت شن. اون میزان شکلاتی که پایین کیک جمع میشه باعث خواهد شد که کیک سر جاش بایسته.
اگر از این ترافلها ندارید از اسمارتیز قلبی استفاده کنید یا اینکه با فوندانت قلب درست کنید یا با رویال آیسینگ قرمز روی کاغذ روغنی قلب بکشید و بذارید خشک شه و تبدیل به همین ترافلها شه. یا با شکلات قرمز روش قلب بکشید. یا با شکلات توت فرنگی قلب درست کنید. یا توپهای ترافلی کوچولو رو به شکل قلب روی کیک ها بچینید. خلاصه گزینه زیاده ... و یا اینکه اصلا ساده سروش کنید. کافیه روی چوبها ، سه-چهار سانتی کیک ها ، روبان قرمز بپیچید و پاپیون بزنید و حسابی خوشگلش میکنه.
kc15.jpg (400×307)
شکلات به دلیل سرد بودن کیکها در عرض 5 ثانیه سفت میشه و سطح کار کاملا صاف و تمیز از آب درمیاد.
kc16.jpg (400×278)
وقتی که گازش میزنیم یه کاور سفت ولی نازک شکلاتی داریم با یه بافت کیکی که همینطور که گفتم نباید زیادی سس استفاده کنیم که خمیری نشه. اینطوری هم خوشگلتره هم خوشمزه تر... هم کیکتون از چوب جدا نمیشه.
این مدل کیکهای چوبی واسه سرو توی مهمونی ها بسیار مناسبن و میز رو شیک میکنه.
هنگام چیدن توی ظرف بهتره کف ظرف رو کاغذ روغنی ساده یا رنگی بندازیم. اگه دارید از کاغذ کادوی رنگی ساده استفاده میکنید حواستون باشه که ممکنه بهش کمی بچسبه یا روغن پس بده پس بهتره از نوع روغنیش استفاده کنید یا اینکه روی کاغذ کادو رو با پلاستیک بپوشونید.
kc19.jpg (400×300)
من از زر ورق قرمز استفاده کردم که به راحتی توی همه نوشت افزاری ها میتونید پیداش کنید


منبع : cheftayebeh.ir






تاریخ : شنبه 93/11/25 | 6:36 عصر | نویسنده : راز شهر | نظرات ()

ادای احترام ویژه علی دایی و یاران ملی پوش 98 به شهدا و ایثارگران

علی دایی
علی دایی و یاران ملی پوش 98 برای پیشکسوتان ایثار و شهادت پیامی صادر کردند.

 

بازی بین تیم ملی 98 و منتخبین کرمانشاه بهانه ای بود برای ادای احترام و زنده کردن یاد و خاطره شهدای سربلند و تا ابد پیروز خطه قهرمان پرور کرمانشاه.

متن پیام علی دایی و یاران ملی پوش 98  به شرح زیر است:

ای شهدا و ایثارگران از همین جا به تمام دنیا اعلام می کنیم، تا هستیم راه شما را ادامه خواهیم داد و به ملت شریف ایران می گوییم آرامش و امنیت امروز ما مرهون دلاورمردی های شهدا و ایثارگران می باشد اگر امروز ما در زمین سبز فوتبال حاضر می شویم نشانه ای از سرسبز راه شماست.



منبع:iranleague.ir





تاریخ : شنبه 93/11/25 | 6:35 عصر | نویسنده : راز شهر | نظرات ()

دلیل افزایش قیمت مرغ چه بود؟!

دلیل افزایش قیمت مرغ چه بود؟!
معاون بازرگانی داخلی شرکت پشتیبانی امور دام کاهش جوجه‌ریزی و افزایش قیمت جوجه یک روزه را از عوامل افزایش قیمت گوشت مرغ در بازار عنوان کرد و گفت:

 

معاون بازرگانی داخلی شرکت پشتیبانی امور دام کاهش جوجه‌ریزی و افزایش قیمت جوجه یک روزه را از عوامل افزایش قیمت گوشت مرغ در بازار عنوان کرد و گفت: قیمت منطقی برای هر کیلوگرم گوشت مرغ تازه در بازار مصرف 6800 تا 7000 تومان است و تا چند روز آینده بازار آن متعادل می‌شود.

عباس والوزی گفت‌: ثبات قیمت به معنای قیمت متعادل نیست و قیمت مطوب از ثبات آن به دست نمی‌آید چرا که قیمت مطلوب یک محصول قیمتی است که براساس هزینه‌های تمام شده و رعایت مصلحت و منافع مصر‌ف‌کننده تعیین شده باشد.

او با اشاره به هماهنگی و همکاری تنگاتنگ مسوولان دولتی اعم از ستاد تنظیم بازار، شرکت پشتیبانی امور دام، سازمان حمایت مصر‌ف‌کنندگان و تولیدکنندگان با مرغداران گفت:‌ علت افزایش قیمت مرغ صادرات آن نیست چرا که طی 10 ماهه گذشته نهایتا 55 هزار تن گوشت مرغ و امعاء و احشاء آن به کشورهای مختلف صادر شده است که در میان دو میلیون تن تولید این محصول عددی به حساب نمی‌آید.

معاون بازرگانی داخلی شرکت پشتیبانی امور دام ادامه داد:‌ به نظر می‌رسد علت افزایش قیمت گوشت مرغ در هفته‌های اخیر افزایش قیمت جوجه یک روزه و کاهش جوجه ریزی بوده است که با سیاست‌هایی که شرکت پشتیبانی امور دام و وزارت جهاد کشاورزی در پیش گرفته تا چند روز آینده بازار گوشت مرغ متعادل می‌شود.

والوزی گفت: طی دو هفته گذشته با تعیین قیمت عرضه گوشت مرغ به قیمت حدود 5500 تومان در سردخانه‌های شرکت پشتیبانی امور دام و توزیع آن در میادین میوه و تره‌بار و مراکزی که سازمان‌های جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت استان‌ها معرفی کرده‌اند توانستیم این محصول را با تصمیم گیری برای تعیین سودی که در ستاد تنظیم بازار استان‌های کشور انجام شد به قیمت کیلویی 5800 تا 6000 تومان عرضه کنیم.

او گفت: یکی دیگر از اقداماتی که در این راستا انجام شد عرضه گوشت مرغ منجمد شرکت پشتیبانی امور دام در بورس کالای محصولات کشاورزی بود که توانستیم حدود هزار تن از این محصول را به قیمت 4500 تا 5500 تومان (براساس تاریخ انقضاء) عرضه کنیم.

معاون بازرگانی داخلی شرکت پشتیبانی امور دام گفت: با توجه به شرایط تولید و بازار گوشت مرغ تا چند روز آینده قیمت این محصول متعادل می‌شود و هیچ نگرانی بابت تولید و تامین بازار داخلی وجود ندارد.



منبع: isna.ir





تاریخ : شنبه 93/11/25 | 6:34 عصر | نویسنده : راز شهر | نظرات ()

گزارشی دیدنی از تنها هتل 8 ستاره جهان ساخته شده از 40 تن طلا + عکس

گزارشی دیدنی از تنها هتل 8 ستاره جهان ساخته شده از 40 تن طلا + عکس
هتل کاخ امارات(Emirates Palace ) یگانه هتل هشت ستاره در جهان است که همچون معجزه ای در دل کویر است. این معماری عربی با استفاده از 40 تن طلا بنا شده است که به این ترتیب...

 

هتل کاخ امارات(Emirates Palace ) یگانه هتل هشت ستاره در جهان است که همچون معجزه ای در دل کویر است. این معماری عربی با استفاده از 40 تن طلا بنا شده است که به این ترتیب، باردیگر زندگی لوکس پادشاهان عرب را به رخ می کشد.
هنگام ورود به این هتل، شما می توانید تجمل و ویژه بودن فضای آن را حس کنید. هر اتاق همچون یک کاخ است. در لابی هتل، یک دستگاه خودپرداز برای فروش طلا وجود دارد که در جهان یگانه است.
 
این هتل، لوکس ترین و گران ترین هتل در جهان است که با استفاده از 3 میلیارد دلار ساخته شده است. هزینه اقامت یک شب در این هتل به 13 هزار دلار می رسد.
نمای کاخ امارات، از دور مانند یک مسجد است. این هتل دارای 8 دستگاه خودروی BMW 760 و دو دستگاه خودروی رولز رویس است که برای جا به جایی مسافران به فرودگاه در نظر گرفته شده است.
 


http://www.seemorgh.com/uploads/1392/03/01/4061.jpg

http://www.seemorgh.com/uploads/1392/03/01/4062.jpg
این هتل 394 اتاق دارد، قیمت آن به 600 تا 13 هزار دلار می رسد که 20 نوع خدمات اضافه ارایه می دهد.
هر اتاق دارای 7 خدمتکار است که 24 ساعت در حال ارایه خدمات هستند. تعداد کارمندان تا اندازه زیادی بیش از مهمانان است.

http://www.seemorgh.com/uploads/1392/03/01/4063.jpg

http://www.seemorgh.com/uploads/1392/03/01/4064.jpg

http://www.seemorgh.com/uploads/1392/03/01/4065.jpg

http://www.seemorgh.com/uploads/1392/03/01/4066.jpg
 
این هتل همچنین دارای یک ساحل خصوصی است.
هر مهمان هنگام ورود به هتل یک لپ تاپ به ارزش 2500 دلار تحویل می گیرد که می تواند از آن به عنوان کنترل روشنایی و یا تماشای تلویزیون و غیره استفاده کند

منبع: yjc.ir






تاریخ : شنبه 93/11/18 | 7:23 عصر | نویسنده : راز شهر | نظرات ()

عجیب ترین مدلهای دکوراسیون تاج تخت

عجیب ترین مدلهای دکوراسیون تاج تخت
باورتان می شود این ها تاج بالای تخت هستند؟

 

عجیب ترین مدلهای دکوراسیون تاج تخت





عجیب ترین مدلهای دکوراسیون تاج تخت




عجیب ترین مدلهای دکوراسیون تاج تخت




عجیب ترین مدلهای دکوراسیون تاج تخت




عجیب ترین مدلهای دکوراسیون تاج تخت




عجیب ترین مدلهای دکوراسیون تاج تخت




عجیب ترین مدلهای دکوراسیون تاج تخت





عجیب ترین مدلهای دکوراسیون تاج تخت




عجیب ترین مدلهای دکوراسیون تاج تخت




عجیب ترین مدلهای دکوراسیون تاج تخت





تهیه و تدوین : گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ






تاریخ : شنبه 93/11/18 | 7:22 عصر | نویسنده : راز شهر | نظرات ()

کارتون روز: آلودگی هوا به تهران بازگشت!

کارتون روز: آلودگی هوا به تهران بازگشت!
کارتون روز: آلودگی هوا به تهران بازگشت! منبع: jamejamonline.ir





تاریخ : شنبه 93/11/18 | 7:19 عصر | نویسنده : راز شهر | نظرات ()

پله پله تا ملاقات خدا!

پله پله تا ملاقات خدا!
اگر نماینده خدا را همسایه متظاهر و پول دوستت ببینی انگیزه ای برای پیمودن این راه نخواهی داشت. اما اگر بدانی که رسیدن به او رسیدن به خوبیها,توانستنها, موفقیتها و پاکیهاست...


تا خدا را چه ببینیم ؟

اگر نماینده خدا را همسایه متظاهر و پول دوستت ببینی انگیزه ای برای پیمودن این راه نخواهی داشت. اما اگر بدانی که رسیدن به او رسیدن به خوبیها,توانستنها, موفقیتها و پاکیهاست. تلاش تو در پیمودن این راه چیزهای باارزش زیادی را به دنیای ما هدیه خواهد داد.

در راه رسیدن به خدا هرپله برای هر شخص متفاوت است .

پله اول شاید عمل اشتباهی باشد که ترک کردنش بسیار راحت باشد و پله دوم شاید کمی مهربان تر شدن با پدر و مادرت باشد. هر پله می تواند ترک عادتی بد یا انجام مرتب کاری درست باشد مثل درست و زیبا صحبت کردن یا خوب کار کردن.

سپس چند پله را طی کن اما هرگز به دینت مغرور نشو چون غرور تو را از نردبام آسمان به زمین می اندازد و هر چه بالاتر رفته باشی سقوطت دردناک تر است اما اگر افتادی دوباره از پله اول شروع کن .

این راه بی نهایت است اما ناامید نباش. به پله های طی شده بنگر و خدا را برای پیمودن آنها شکر کن و راضی و خشنود باش.

عجله کن عمر کوتاه است بگذار ذره ذره اعمالت خدایی شوند. می توانی در دفتر یادداشت تلفن همراهت هر پله را در یک جمله و اگر لازم بود به رمز بنویسی تا  آن را مرور کنی و گنجی ارزشمند را همراه داشته باشی.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment

منبع: ارسالی کاربران






تاریخ : شنبه 93/11/18 | 7:17 عصر | نویسنده : راز شهر | نظرات ()

10 مدل لباس نامزدی برای زمستان 2015 به پیشنهاد مجله Stylist

10 مدل لباس نامزدی برای زمستان 2015 به پیشنهاد مجله Stylist
اگر می خواهید برای زمستان 2015 در مراسم نامزدی تان شیک پوش باشید یکی از مدلهای زیر را امتحان کنید.

 

مجله Stylist یکی از مجله هایی است که در انگلستان و به صورت هفته نامه چاپ می شود. این مجله اولین بار در 7 اکتبر 2009 به چاپ رسید. محتوای این مجله اخبار مد، زیبایی ، راهنمای خرید و ... است.

 

10 مدل لباس نامزدی برای زمستان 2015 به پیشنهاد مجله Stylist




10 مدل لباس نامزدی برای زمستان 2015 به پیشنهاد مجله Stylist




10 مدل لباس نامزدی برای زمستان 2015 به پیشنهاد مجله Stylist








10 مدل لباس نامزدی برای زمستان 2015 به پیشنهاد مجله Stylist




10 مدل لباس نامزدی برای زمستان 2015 به پیشنهاد مجله Stylist








10 مدل لباس نامزدی برای زمستان 2015 به پیشنهاد مجله Stylist




10 مدل لباس نامزدی برای زمستان 2015 به پیشنهاد مجله Stylist




10 مدل لباس نامزدی برای زمستان 2015 به پیشنهاد مجله Stylist






اختصاصی سیمرغ






تاریخ : شنبه 93/11/18 | 7:16 عصر | نویسنده : راز شهر | نظرات ()
<      1   2   3   4   5   >>   >
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • جامعه مجازی ممو
  • قالب وبلاگ

    کد لوگو حمایت از تیم پرسپولیس