سفارش تبلیغ
صبا ویژن






تاریخ : دوشنبه 93/5/6 | 12:16 عصر | نویسنده : راز شهر | نظرات ()

چگونه بهترین همسر دنیا باشیم؟

چگونه بهترین همسر دنیا باشیم؟
هنر یک زن در این است که به این راه ها توجه بیشترى نموده و آنها را از اول زندگى خوب شناسائى نماید تا بتواند همسر خود را دائما خشنود و راضى نگه دارد.

 

راه هاى جلب رضایت همسر خود را که به صورت اختصاصى است، شناسائى نمائید. هنر یک زن در این است که به این راه ها توجه بیشترى نموده و آنها را از اول زندگى خوب شناسائى نماید تا بتواند همسر خود را دائما خشنود و راضى نگه دارد.
همه دخترها و پسرها با هدف خوشبختی و آرامش و داشتن خانواده ای موفق ازدواج می کنند ، همه ی انسانها در ابتدای زندگی مشترک، دارای یک زندگی شیرین و رضایت مندی هستند، ولی چرا ادامه زندگی با ناراحتی و عدم رضایت از یکدیگر ، نزاع ها و کشمکش های خانوادگی همراه می شود؟
پیامبر خدا حضرت محمد مصطفی ( صلی الله علیه و آله و سلم ) می فرمایند:« هیچ بنایی در نزد خدا محبوبتر از ازدواج و خانه ای دوست داشتنی تر از خانه ای که با ازدواج شکل می گیرد، نیست. »
ما زنان هنرمند ایرانی، آنقدر باید خانه مان دوست داشتنی و پر از آرامش باشد، تا دوران شیرین اوایل ازدواج، لحظه به لحظه در طول 40 و یا 50 سال زندگی مشترکمان تداوم داشته باشد. و این مقدور نیست ، مگر با پویایی و تلاش برای داشتن زندگی مشترک موفق.
زندگی مشترک موفق در این روزگار، حکم طلای ناب را دارد و بانوان ایرانی، باید به معنای واقعی هنرمند باشند، تا همه خانواده،خوشحال و شاد و راضی باشند.
 
کلید های برلیانی زیر را در زندگی خود به کار گیرید، انجام هر کدام از آنها می تواند در بالا بردن لذت زندگی مشترک و در تداوم زندگی شیرین، مفید باشد .
1 - از خواب صبحگاهى بپرهیزید تا همیشه سرحال باشید و به همه کارهای خود برسید. برکت ساعات صبح ، چیز دیگریست.

2 - از تلخ روئى بپرهیزید و با لبخند محبت آمیز زندگى را شروع کنید، یک لبخند و تبسم، خیلى کم مایه است، ولیکن سرمایه بزرگى به نام خوش خلقى شوهر و شادابى زندگى را، با آن مى توانید خریدارى نمائید.

3 - از چشم و هم چشمى و تقاضاى غیر مقدور از همسر بپرهیزید تا شوهر شما نزد شما و اهل خانه محبوب شده و خجالت زده و افسرده نگردد.

4 - از حسادت و رشک بپرهیزید تا به زندگى خود قانع ، و از همسر و فرزندان خود لذت ببرید. حسود جز رنج آفرینى براى خود، کارى نمى کند. ساده زیستى و سالم زیستى را شعور و شعار واقعى خود قرار داده و از تجمل گرائى بپرهیزید تا زحمت زندگى را کمتر، و زندگى را شیرین تر کرده باشید.
5 - توجه به مطالعه و اختصاص ساعاتى از روز به مطالعه و کسب اطلاعات و وقایع روز، به زندگى شما یک انضباط علمى و ارزش مى دهد و شما و زندگى شما را از دیگر زندگى هاى متمایز مى کند. توجه کنید که مردان، زنانی که فقط به اندازه آشپزخانه شان می فهمند را، هم صحبت خوبی نمی دانند!

6 - از بدبینى به شوهر و دیگران بپرهیزید تا شوهر، نزد شما عزیزترین و محبوب ترین افراد باشد و در مقابل، او بتواند به شما اعتماد و اطمینان نماید.

7 - از نق زدن، بهانه جوئى بپرهیزید تا تمکین، آرامش و شادابى را به زندگى زناشوئى دعوت کرده و از طرف دیگر همسر شما در وظایف خویش موفق تر بوده و در نتیجه بیشتر خود را مدیون شما ببیند.

8 - از گفتگو پیرامون موضوعاتى که به نحوى ارزش هاى همسر را تضعیف یا نادیده مى گیرد پرهیز نمائید تا محیط گفتگو و همنشینى شما آرام و بدون جدل باشد.

9 - از توجه و احترام به والدین همسر دریغ ننمائید. هر چه شما بیشتر به آنها محبت کنید آنها به فرزند خود و عروس خود بیشتر علاقمند، و زندگى با آنها و کنار آنها دلپذیرتر مى گردد.

10 - راه هاى جلب رضایت همسر خود را که به صورت اختصاصى است، شناسائى نمائید. هنر یک زن در این است که به این راه ها توجه بیشترى نموده و آنها را از اول زندگى خوب شناسائى نماید تا بتواند همسر خود را دائما خشنود و راضى نگه دارد.
11 - می دانید که بالاترین عشق ها را خدا در دل ها می اندازد، توجه بیشتر به عبادات و رعایت حد و حدود آن، به زندگى یک زیبائى معنوى بیشترى می دهد.

12 - توجه به الفاظى که در هنگام گفتگو با همسر و فرزندان بکار مى برید. تا مى توانید از الفاظ و کلمات ارزشمند و مثبت استفاده نمائید تا همسر شما به عقل و ارزش عقلى شما، بیشتر توجه کند.

13 - توجه به جاذبه هاى ظاهرى خود در نزد شوهر، ترتیب ظاهر متناسب و مورد پسند همسر، تا خاطر او را بیشتر به خود جلب کرده باشید.

14 - چنانچه در طبخ غذا زحمت مى کشید، سعى کنید نظر او را بعد از میل غذا بخواهید و عیوب آن را در دفعات بعدى رفع نمائید تا به حسن سلیقه شما اطمینان پیدا کرده و دست پخت شما را دوست داشته باشد. خیلی از آقایان غذاهای پرادویه را دوست دارند و بعضی هایشان طعم ساده غذا را ترجیح می دهند.

15 - توجه به گفتارها و انجام سریع تقاضا و خواهش هایی که در مواقع خاص دارد،چرا که محبت، به وسیله اطاعت، قلبى و عمیق تر مى گردد!!

16 - شنونده خوبى براى حرفهاى همسر خود باشید تا او هم شنونده خوبى براى حرفهاى شما باشد.

17 - مهر و محبت در منزل، منبع اصلی رضایتمندی است. همدیگر را مورد مهر قرار دهید، زیرا باید برای فرزند خود، مانند سرچشمه محبت باشید. همدیگر را نوازش کنید، در آغوش هم تلویزیون ببینید و ... به طور کلی انرژی خود را از همسرتان دریافت کنید تا بتوانید به او و فرزندانتان انرژی بدهید.
 
و در پایان
یکی از عواملی که همیشه بین زن و شوهر منجر به بحث و گفتگوی اعتراض‌آمیز می‌شود، عدم رعایت نظم و انضباط در امور داخلی منزل هست. زن یا شوهری که جوراب و لباسش وسط خانه افتاده باشد یا نظافت و بهداشت خانه را رعایت نکند، مورد اعتراض قرار خواهد گرفت و این یعنی شروع دعوا ، توجه کنید که نظم محیطی، نظم فکری و آرامش می آورد، پس همیشه مرتب و منظم باشید.




گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
منبع : tebyan.net






تاریخ : دوشنبه 93/5/6 | 12:10 عصر | نویسنده : راز شهر | نظرات ()

اس ام اس تبریک عید فطر (2)

 

 

اس ام اس تبریک عید فطر (2)

 

عید فطر مبارک. الان جلوی آینه بودم ماهو دیدم...

 

*********اس ام اس تبریک عید فطر*********

 

کجایی؟؟ همه دارن رو پشت بوم دنبالت میگردن
آخه ماه من میخوان ببینن فراد عیده یا نه

 

*********اس ام اس تبریک عید فطر*********

 

با تمام شدن ماه رمضان در های رحمت خدا بسته خواهد شد. لای در نمونی!

 

*********اس ام اس تبریک عید فطر*********

 

می تونی چشماتو ببندی و منو تو ذهنت تصور کنی؟
...تونستی؟...
به شما تبریک می گم! شما ماه رو دیدید! عید سعید فطر مبارک

 

*********اس ام اس تبریک عید فطر*********

 

حلول ماه شوال و عید سعید فطر مبارک باد!

 

*********اس ام اس تبریک عید فطر*********


این عید فرخنده را به همگی شما عاشقان و دلدادگان صیام تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

 

*********اس ام اس تبریک عید فطر*********

 

با خوردن اگر حال تو جا می آید
خوش باش که ایام صفا می آید
آماده به حمله باش در این شب عید
وقتی که صدای ربنا می آید

 

*********اس ام اس تبریک عید فطر*********

 

عید سعید فطر بر شما مبارک باد

 

*********اس ام اس تبریک عید فطر*********


این عید فرخنده را به همگی شما عاشقان و دلدادگان صیام تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

 

*********اس ام اس تبریک عید فطر*********

 

همیشه وقتی مهمونی ها تموم میشه، حس غریبی دارم...
چه برسه به این دفعه که مهمونی خدا داره تموم میشه...

 

*********اس ام اس تبریک عید فطر*********

 

استشمام عطر خوش بوی عید فطر از پنجره ملکوتی رمضان گوارای وجود پاکتان

 

*********اس ام اس تبریک عید فطر*********

 

به دلیل استقبال بی نظیر شما روزه داران عزیز, عید فطر به تعویق افتاده و ماه رمضان تا یک ماه دیگر تمدید گردید!

 

*********اس ام اس تبریک عید فطر*********

 

خدایا خیلی سعی کردم قدر این مهمونی رو بدونم ولی بازم احساس می کنم نتونستم...
یعنی سال بعد هم ما رو دعوت می کنی؟

 

*********اس ام اس تبریک عید فطر*********

 

مناجات غضنفر باخدا : خدایا ماه رمضان را مانند المپیک هر 4 سال یک بار آن هم در یک کشور برگزار کن!!

 

*********اس ام اس تبریک عید فطر*********

 

صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت...

 

*********اس ام اس تبریک عید فطر*********

 

وقتی یادم میاد خیلی ها بودن که پارسال آخرین ماه رمضونشون رو تجربه کردن، دلم میگیره... آخه شاید این بار نوبت من باشه که آخرین مهمونی ماه رمضون رو تجربه کنم...

 

*********اس ام اس تبریک عید فطر*********

 

خدایا به ما توفیق ده تا از کسانی باشیم که حاصل دسترنج یکماه ی خود را در رمضان، از این به بعد هم حفظ کنیم.(آمین)

 

*********اس ام اس تبریک عید فطر*********

 

و چقدر سخت است که این عزیزترین عید را بدون آن عزیزترین غایب از نظر بگذرانیم... اللهم عجل لولیک الفرج

 

*********اس ام اس تبریک عید فطر*********

 

به نظرت این بی عدالتی نیست که توی عید سعید فطر، به کسانی که اسمشون سعید هستش، هدیه نمیدن؟






تاریخ : دوشنبه 93/5/6 | 12:9 عصر | نویسنده : راز شهر | نظرات ()

پیام تبریک روحانی به سران کشورهای اسلامی

پیام تبریک روحانی به سران کشورهای اسلامی
رئیس جمهوری اسلامی ایران در پیامی عید سعید فطر را به سران کشورهای اسلامی، دولت‌ها و ملت‌های مسلمان تبریک گفت.

 

رئیس جمهوری اسلامی ایران در پیامی عید سعید فطر را به سران کشورهای اسلامی، دولت‌ها و ملت‌های مسلمان تبریک گفت.

متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی به این شرح است:
 
«بسم الله الرحمن الرحیم
 
السلام علیکم و رحمةالله و برکاته
 
با کمال مسرت، فرارسیدن عید سعید فطر، عید عفو و رحمت را به سران، دولت‌ها و ملت‌های مسلمان تبریک می‌گویم.
 
عید فطر، عید بازگشت به فطرت پاک انسانی و عید یکپارچگی امت اسلامی در راستای سپاس و ستایش از خداوند سبحان و شکر همه خوبی‌ها و مکارم اخلاقی و عید خالص شدن روح و جسم و دوری از تعصبات، خشونت و افراط گرایی است؛ تا انسان در مسیر تعالی و قرب به خداوند شکوفا شود.
 
البته مایه تأسف فراوان است که در ماه رمضان امسال که به راستی ماه صلح و رحمت است، مسلمانان جهان از سویی شاهد تعرض ظالمانه رژیم صهیونیستی به مردم بی‌گناه فلسطین در غزه بودند و از سوی دیگر، ناباورانه نظاره‌گر برادرکشی و اقدامات تروریستی در عراق و سوریه شدند که با تفرقه‌افکنی و برانگیختن فتنه طایفه‌ای و مذهبی، وحدت اسلامی را هدف حملات خود قرار دادند.
 
امیدوارم تحت انوار هدایت قرآن و سنت رسول رحمت اسلام و با راهنمایی رهبران سیاسی و دینی، ملت‌های اسلامی با بیداری نسبت به نقشه‌های دشمنان اسلام، بر وحدت خود بیفزایند و با نمایش رحمت و برادری و مقاومت یکپارچه در برابر ظلم و تجاوز، بر نقشه شوم تشدید اسلام هراسی در جهان، قلم بطلان بکشند.
 
از خداوند متعال سلامتی و موفقیت روزافزون سران کشورهای اسلامی و سرافرازی و بهروزی دولت‌ها و ملت‌های مسلمان را مسألت دارم.
 
حسن روحانی
 
رئیس جمهوری اسلامی ایران»



گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: irna.ir






تاریخ : دوشنبه 93/5/6 | 12:8 عصر | نویسنده : راز شهر | نظرات ()

جولان آگهی های تبریک و تسلیت به مسئولان حاوی چه پیامی است؟!

download (2)

شاید روزی که میرزا صالح شیرازی,اقدام به انتشار اولین روزنامه در ایران کرد هیچ وقت حدس نمیزد که روزی این خشت بنایی که او میگذارد تا ثریا بالا رود .وی که آموزش روزنامه نگاری را در انگلستان دیده بود با الهام از روزنامه های انگلیسی,شروع به طبع روزنامه در ایران نمود به همین دلیل بود […]


شاید روزی که میرزا صالح شیرازی,اقدام به انتشار اولین روزنامه در ایران کرد هیچ وقت حدس نمیزد که روزی این خشت بنایی که او میگذارد تا ثریا بالا رود .وی که آموزش روزنامه نگاری را در انگلستان دیده بود با الهام از روزنامه های انگلیسی,شروع به طبع روزنامه در ایران نمود به همین دلیل بود که در ابتدا، نامی جز کاغذ اخبار برای آن نیافت یعنی معادل فارسی کلمه نیوز پی پر.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نوآک ، کاوه بهلولی قشقایی می نویسد :

درست است که در ابتدا، حرکت او با توفیقاتی خاصی روبرو نشد لیکن بعدها، ایرانیان فرنگ رفته و بویژه آنهایی که در عثمانی بودند  با حمایت اداره انطباعات راه او را ادامه دادند و شکل و محتوای  روزنامه اولیه را دگرگون کردند تا به امروز که در هر شهرستان کوچکی در این مرز و بوم چندین  روزنامه و هفته نامه طبع میشود و اگر نبود هجمه رسانه های الکترونیکی چه بسا صدها روزنامه در هر شهر و شهرستانی طبع میشد!

وظایف روزنامه نگاری در طول تاریخ دائما در حال تحول بوده است. زمانی وظیفه‌ی اصلی و اساسی روزنامه نگاری اطلاع رسانی بود. با آمدن رادیو از نقش روزنامه‌ها به عنوان خبررسان کاسته شد، یعنی به مرور کارکرد تحلیلی پیدا کرد.امروز وظیفه‌ی روزنامه نگار  تجزیه و تحلیل است. یعنی باید اخبار و اطلاعات موجود را مستند و علمی, تجزیه و تحلیل کند. امروزه روزنامه نگار  و روزنامه نگاری  با اطلاع رسانی محض راه به جایی نمی برند، دیگر کسی از روزنامه نگاری  توقع اطلاع رسانی ندارد.

از طرف دیگر تحلیلی که روزنامه نگار ارائه می دهد باید با توجه به شرایط مکانی و زمانی باشد. روزنامه نگار  باید شرایط جامعه خود را درک کند، از افکار عمومی مطلع باشد و از طرف دیگر نظام حاکم بر جامعه را نیز خوب بشناسد. روزنامه نگار همواره با سه مساله ارتباط دائمی دارد، یکی دولت است با یک سری نیازها و علاقه‌ها، دومی مردم است با یک سری نیازها و علاقه‌ها و سومی منافع ملت است که آن هم نیازهای خاص خود را دارد.

اخیرا چند سالی است که روزنامه هاکارکرد جدیدی پیدا کرده اند! انبوه  آگهی های تبریک و تسلیت به مدیران و مسئولان کشور بخش عظیمی از حجم روزنامه ها را اشغال کرده است . نیم‌نگاهی به صفحه اول و دوم بیشتر روزنامه های کشور؛ به ویژه روزنامه های دولتی و محلی، نشان می دهد که اگهی های  تبریک حجم زیادی از صفحات روزنامه ها را به خود اختصاص داده است.

این در حالی است که روزنامه های شهرستانی نیز حالتی مشابه را دارند! اگر تا چند سال قبل  افراد  فقط به مدیران کلان کشور تبریک می گفتند امروزه اگهی تبریک به سطح بخشداری های شهرستانها وحتی تغییر و تحولات اداری ساده  نیز رسیده است ونکته جالب، تکراری بودن این پیام ها است به گونه ای که این افراد به مدیر پیشین هم این پیام تبریک را گفته بودند و وی را فردی دانستند که به حق شایسته حضور در این منصب است.

 

جولان آگهی های تبریک و تسلیت  به مسئولین,چه پیامی را می تواند داشته باشد؟

تبریک به مدیران و مسئولان تازه منصوب شده و با اغراق بیش از حدی که گاه در عناوین آنها مشاهده می شود چه تبعاتی را می تواند برای جامعه داشته باشد.جامعه شناسان معتقدند که تشکر و قدردانی و تبریکی که در منظر و مرعای عمومی شکل میگیرد هدفی جز وامدار کردن فرد مورد تشویق نمی تواند داشته باشد زیرا در دنیای مدرنی که وسایل ارتباطی در دورافتاده ترین نقاط دنیا وجود دارد نیازی به درج پیام تبریک و یا تسلیت در روزنامه ها و رسانه های عمومی نمی باشد و به راحتی و با فشردن چند شاسی یا دگمه می توان ابراز خوشحالی از انتصابی یا عمق اندوه و ناراحتی از مصیبتی را به  به فرد مسئول اعلام داشت لذا درج آن در رسانه های عمومی هدفی فراتر از ابراز یک احساس  را درلایه های زیرین خود دارد!!

در دنیای امروزی رانت جویان به دنبال فرصتی برای ارتباط وثیق و عاطفی با مدیران و مسئولان می باشند و با این ترفند کم هزینه مدیر را مدیون خود کرده و به مطامع خویش دست می یابند.

چه منتی بالاتر از این که فردی انتصاب مسئول یا مصیبت وارده ای  را در 10 روزنامه کثیر الانتشار درج کرده باشد . جالب اینجاست که در تمام این تبریک یا تسلیت ها مدیر منظور را از موفق ترین و کارآمد تریم مدیران فرض کرده و صفاتی موهوم را نیز برایش قائل می شوند.

مدیر کل محبوب و دوست داشتنی ,مدیرعامل موفق و… صفاتی از قبیل حاج و مهندس و دکتر برای افرادی که حج نرفته یا واحدی در دانشگاه نگذرانیده اند!

 وجه اشتراک تمام این پیام ها  ابراز شادی از انتصاب شایسته مدیری یا غم جانگدازی است که به فرستنده پیام عارض گشته است یا شادی بیش از حدی از انتصاب مدیری که با توانمندی خود توانسته است پستی را در اختیار بگیرد و هیچ نوع عامل دیگری جز شایستگی مدیر در این انتصاب نقشی نداشته است!

در این میان دو سوال اساسی باقی می ماند سوال اول  این است که اگر این افراد به اهداف خود دست پیدا نکنند همچنان در روزنامه و جراید پیام تبریک یا تسلیت درج میکنند؟

سوال دوم این است که اگر چند روز آینده فرد معزول و مدیر دیگری منصوب شود باز هم به مدیرتازه منصوب شده تبریک خواهند گفت؟

اگرچه بودند مدیرانی که به محض انتصاب اعلام عمومی کردند که دوستان و آشنایانشان و همچنین ادارات از دادن آگهی تبریک خودداری کنند اما این حرکت می تواند استثنایی بر یک اصل باشد!

حداقل انتظار از مسئولان وزارتخانه ها و مدیران موسسات و شرکتها این است که نه تنها بهایی به این ابراز احساست منفعت طلبانه ندهند بلکه راه را برای نفوذ این افراد در درون مجموعه خود ببندند.

نواک






تاریخ : شنبه 93/5/4 | 10:9 عصر | نویسنده : راز شهر | نظرات ()

سرنوشت رژیم صهیونیستی منجر به فنا و نابودی می‌شود

ظ

 امام جمعه آباده با اشاره به مفهوم حق و باطل در قرآن و تعمیم آن به مسائل روز دنیا، گفت: رژیم صهیونیستی، جمعی غیریهودی و رژیمی باطل، پوشالی و محکوم به فنا است. به گزارش نوآک ، حجت‌السلام و المسلمین سید حسن موسوی خراسانی در سخنرانی این هفته نماز جمعه آباده، به حضور چشم‌گیر و […]


 امام جمعه آباده با اشاره به مفهوم حق و باطل در قرآن و تعمیم آن به مسائل روز دنیا، گفت: رژیم صهیونیستی، جمعی غیریهودی و رژیمی باطل، پوشالی و محکوم به فنا است.

به گزارش نوآک ، حجت‌السلام و المسلمین سید حسن موسوی خراسانی در سخنرانی این هفته نماز جمعه آباده، به حضور چشم‌گیر و پرتعداد مردم در راهپیمایی روز قدس اشاره و اظهار کرد: با افزایش دشمنی‌ها به مرور زمان، تجمع، احساسات و الطاف مردم نیز هر سال نسبت به گذشته بیشتر می‌شود.

وی با اشاره مفهوم حق و باطل در قرآن، افزود:  کلمه حق به تعداد 278 مرتبه و باطل نیز 38 مرتبه در قرآن کریم به‌کار رفته است و البته که باید حق بیشتر باشد چرا که اصل در این عالم بر حق است.

موسوی خراسانی با تشبیه حق به آب و باطل به کف روی آب، خاطرنشان کرد:  آب، زلال، پاک و ثابت است اما کف روی آب تنها ظاهری دارد و گذرا است همان‌گونه که باطل گذرا است.

امام جمعه شیراز با بیان اشاره به جنگ کربلا به‌عنوان نمونه‌ای از نبرد حق و باطل، پیروزی را از آن حق دانست و افزود: حق با فطرت انسان ها سازگار و آرام است اما باطل جنجالی است و این همه جنجال در دنیا نیز ناشی از باطل است و به همین دلیل امروز، روز قدس است تا حق بر باطل غلبه کند.

موسوی خراسانی با اشاره به تلاش دشمن برای کم‌رنگ جلوه دادن حضور مردم در راهپیمایی روز قدس، گفت: چندین سال می‌گذرد و دشمنان در تلاش هستند تا با ترفندهای مختلف این حرکت عظیم را از بین ببرند و این القا را به‌وجود آورند که این حرکت تنها متعلق به شیعیان است حال آنکه حضور اهل تسنن نیز در این آیین چشم‌گیر است.

وی با بیان اینکه حق و باطل گسترده است، تصریح کرد: باطل چهره‌های متفاوت دارد و از جمله آنها، منافقان هستند که در ایران به‌نام مبارزه با نظام سرمایه‌داری فعالیت می‌کردند اما به اقدامات ضد انقلابی روی آوردند.

موسوی خراسانی به سالروز اقامه نخستین نماز جمعه در جمهوری اسلامی به امامت آیت‌الله طالقانی اشاره و اظهار کرد: امسال، نخستین سالی است که نماز دشمن شکن جمعه را در مکان مصلای جدید که همچنان کامل نیست، اقامه می‌کنیم.

امام جمعه آباده خواستار مشارکت مردم در تکمیل ساختمان مصلای نماز جمعه شهر شد و تصریح کرد: ثمره نماز جمعه، بیدارگری و بیدارباش است و نماز جمعه، حج کوچکی است که هر هفته آن را اقامه می‌کنیم.

نواک






تاریخ : شنبه 93/5/4 | 10:7 عصر | نویسنده : راز شهر | نظرات ()

روز عید فطر اعلام شد

روز عید فطر اعلام شد
رئیس ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری گفت: احتمال رویت هلال ماه شوال در غروب یکشنبه نزدیک به صفر است، بنابراین به احتمال قوی روز سه‌شنبه عید فطر خواهد بود.

 

 حجت‌الاسلام احمد مروی رئیس ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری صبح امروز در نشست خبری گفت: نظر کارشناسان درباره رویت هلال ماه شوال بر این است که رویت در غروب روز یکشنبه بیست و نهم ماه مبارک بسیار ضعیف و احتمال آن نزدیک به صفر است.

وی ادامه داد: اما بر اساس وظایفی که بر عهده داریم، 150 گروه رصدی را به نقاط مختلف کشور اعزام می‌کنیم تا به استهلال بپردازند.

رئیس ستاد استهلال اظهار داشت: اگر هلال ماه در غروب یکشنبه رویت شد و این رویت برای رهبر معظم انقلاب اطمینان‌آور بود، به اطلاع مردم روزه‌دار خواهد رسید و اگر رویت اطمینان‌آوری مشاهده نشود، باید بر طبق تقویم عمل کرد، بنابراین، ماه مبارک رمضان 30 روزه خواهد بود.

حجت‌الاسلام مروی در پایان بار دیگر تأکید کرد: به احتمال بسیار قوی، روز سه‌شنبه عید سعید فطر است.




گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: farsnews.com






تاریخ : شنبه 93/5/4 | 10:5 عصر | نویسنده : راز شهر | نظرات ()

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: خشم و انرجار ملت ایران از جنایات اسرائیل در راهپیمایی روز قدس به نمایش گذاشته شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، نصرالله پژمان فر در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع خبرنگاران با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی و کشتار مردم مظلوم در نوار غزه اظهار کرد: 85 درصد از کسانی که امروز در غزه به خاک و خون کشیده می شوند، مردم بی دفاع هستند و این خود نشان از استیصال و درماندگی رژیم غاصب صهیونیستی است.

وی افزود: ملت ایران با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس عصبانیت خود از جنایات صهیونیست ها که ناجوانمردانه مردم بی دفاع غزه و فلسطین را به خاک و خون می کشند، نشان داد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که نباید اجازه داد تا جنایات رژیم اشغالگر قدس ادامه یابد، خاطرنشان کرد: مذاکرات مقاومت و اسرائیل هم 60 سال است که ادامه دارد اما هنوز به نتیجه نرسیده است چرا که هر زمان که خواسته، مذاکرات را متوقف و مجددا به مردم مظلوم غزه حمله می کند.

وی با بیان این که اسرائیل به دنبال این است تا با اعلام آتش بس، جنایات خود را سانسور کند، ادامه داد: این راهپیمایی درسی برای افرادی در داخل است که رفع مشکلات را در گرو مذاکره می دانند، چرا که 60 سال است مذاکرات ...






تاریخ : شنبه 93/5/4 | 10:4 عصر | نویسنده : راز شهر | نظرات ()

10مد در دکوراسیون که هرگز قدیمی نمی شوند

10 مد در دکوراسیون که هرگز قدیمی نمی شوند
در دهه گذشته، طرح های مختلفی برای خانه مد شد که برخی از آنها هنوز ارزش کار کردن دارند و برخی دیگر بسیار کهنه و قدیمی هستند.

چیزهای مختلفی برای دکور خانه مد می شوند و بعد از مدتی از مد می افتند. و دوباره پس از چند سال مد می شوند. نمی توان به راحتی گفت چه طرح ها و رنگ هایی را می توان برای سال های طولانی در خانه خود حفظ کرد. به طور مثال، در دهه 50 میلادی وسایلی به سبک ویکتوریا بسیار مد بود و همه مردم به دنبال تهیه این گونه طرح ها بودند. در دهه های 70 و 80 میلادی اصولا کسی دوست نداشت از این طرح های قدیمی و کسل کننده استفاده کند. اما امروزه دوباره این وسایل باب شده اند و قیمت های بسیار گرانی نیز دارند. 
در دهه گذشته، طرح های مختلفی برای خانه مد شد که برخی از آنها هنوز ارزش کار کردن دارند و برخی دیگر بسیار کهنه و قدیمی هستند. 
مبل کوسنی
مبل های کوسنی ایده های جالبی هستند. از آنها می توان هم برای نشستن و هم برای قرار دادن پا هنگام نشستن روی مبل، استفاده کرد. 
این کوسن ها طرح ها و رنگ های متنوعی دارند که می توان با هر طرحی در خانه همچون سنتی، مدرن، گلچین و ... تطبیق داد. 
این کوسن نه فضای زیادی اشغال نمی کنند و حجیم هم نیستند.
کاغذ دیواری با طرح جنگل
ده مد خانه که هرگز قدیمی نمی شوند
کاغذ دیواری با طرح جنگل و درختان، نمای زیبایی به فضا می بخشند و هرگز هم قدیمی نمی شود. در هر خانه ای نیز می توان از آن استفاده کرد.
ده مد خانه که هرگز قدیمی نمی شوند
این طرح، متقارن، ساده و کلاسیک است. حتی می توان از آن برای دکور حمام و دستشویی نیز استفاده کرد. 
کاغذ دیواری با طرح قدیمی
کاغذدیواری ایده بسیاری خوبی برای تغییر دکوراسیون خانه است. کاغذدیواری هایی با طرح های درشت که از طرح های قدیمی الهام گرفته اند، هیچگاه رنگ و بوی کهنه گی به خود نمی گیرند. حتی احتمال دارد تا چند سال آینده دوباره مد و همه پسند شوند. 
در سال 1990 میلادی هیچ دیواری این کاغذدیواری را نداشت. اما اکنون بیشتر آنها دارند؟ در سال 2025 میلادی هم آیا این طرح وجود خواهد داشت؟
این طرح نیز الهام گرفته شده از چندین سال قبل است. 
آینه ای با طرح خورشیدی
آینه خورشیدی از قدیم وجود داشته و هنوز هم می توان به عنوان دکوری زیبا از آن استفاده کرد. 
بسیاری از مردم دوست دارند از این آینه های طرح دار در خانه خود استفاده کنند. این آینه ها در طرح ها و شکل های مختلف وجود دارند. طرح خورشیدی می تواند کلاسیک یا مدرن باشد. 
طرح های قدیمی
وسایلی که به سبک نیمه قرن بیستم طراحی شده اند، نمای زیبایی به خانه می بخشند. به طور مثال، می توان به صندلی هایی به شکل گل لاله اشاره کرد که از 50 سال پیش تا کنون همچنان مد هستند.  
طرح هایی که به سبک قدیمی اما مدرن ساخته شده اند، به چشم هر بیننده ای زیبا هستند. این طرح ها در زمان گم شده اند و سادگی و جذابیت ذاتی دارند. 
برخی از طرح ها و ایده ها هرگز بوی کهنگی به خود نمی گیرند. با کمک آنها می توان خانه خود را برای چند سال آینده تزئین کرد. 
پروانه
پروانه، حشره زیبایی است که می توان از آن در هر بخشی از خانه استفاده کرد. از اتاق دختربچه های کوچک گرفته تا اتاق نشیمن. 
طبیعت هیچ گاه از مد نمی افتد. بنابراین، استفاده از عناصر طبیعی در دکوراسیون خانه باعث می شود تا آن طرح تا سال ها جدید و زیبا دیده شود.  
کره زمین قدیمی
اگر در انبار خانه خود کره های زمین قدیمی دارید، آنها را بیرون بیاورید و در چیدمان خانه استفاده کنید. 
کره های زمین قدیمی نوعی جاذبه ذاتی دارند. این وسایل، گرد، روشن و رنگی هستند و تا حدی رمزآلود به نظر می رسند. 

تاکسیدرمی های مصنوعی
تاکسیدرمی های غیرواقعی را نیز می توان جزو دکورهای انتخابی به شمار آورد که با گذشت زمان قدیمی دیده نمی شوند. این محصولات اصولا جالب، چشمگیر و طعنه آمیز هستند. 
البته باید توجه داشته باشید تاکسیدرمی های مصنوعی که از گچ، چوب، سرامیک یا مقوا تهیه می شوند، عمر مفید محدودی دارند. 
استفاده از برچسب های دیواری
استفاده از برچسب های بزرگ دیواری برای آنهایی است که دوست ندارند از کاغذ دیواری استفاده کنند. این برچسب ها بسیار ارزان تر از رنگ و کاغذدیواری هم برای طرف تمام می شود. اما آیا این برچسب ها آینده ای هم دارند؟
تصور می شود این برچسب ها برای اتاق هایی همچون اتاق کودک که پس از مدتی تغییر دکوراسیون داده می شوند مفید است، اما واقعیت این است که این برچسب ها در اتاق های بزرگسالان، پذیرایی و نشیمن بیشتر خود را نشان می دهند.



گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
منبع : زندگی ایده آل





تاریخ : شنبه 93/5/4 | 10:2 عصر | نویسنده : راز شهر | نظرات ()

3 سوال مهم که باید از آرایشگرتان بپرسید

3 سوال مهم که باید از آرایشگرتان بپرسید
گاهی هم لازم است که مکالمه ای جدی با آرایشگرتان داشته باشید، و این کار را هم باید قبل از اینکه دست به قیچی ببرد انجام دهید.

 

درست است که بعضی اوقات، زمانی را که روی صندلی آرایشگاه می گذرانید صرف تعریف و شنیدن داستان ها و شایعاتی که از این و آن شنیده اید می کنید، ولی گاهی هم لازم است که مکالمه ای جدی با آرایشگرتان داشته باشید، و این کار را هم باید قبل از اینکه دست به قیچی ببرد انجام دهید.
سه سوال که باید از آرایشگرتان بپرسید
یک آرایشگر حرفه ای و سطح بالا هیچوقت بدون یک مکالمه ی رو در رو راجع به موهایتان و آنچه می خواهید انجام دهید دست به کار نمی شود. ولی اگر شما در جایی غیر از هالیوود زندگی می کنید و آرایشگران ستاره های مشهور هالیوود در خدمتتان نیستند، همچنان می توانید با کمی دقت همان شرایط را برای خودتان خلق کنید – البته بدون یک صورت حساب فضایی!
اغلب آرایشگرها با روی خوش به سوال هایتان جواب خواهند داد و از کار کردن با مشتری ای که می داند چه بپرسد خوشحال خواهند شد. فکرش را بکنید: اگر با همکاری یکدیگر ظاهر دلخواهتان را بسازید از آن به بعد پیش همه از آرایشگرتان تعریف خواهید کرد. و این بهترین تبلیغ برای کار او خواهد بود.
بسیار خب، این سوال های مهم دقیقا چه هستند؟ خوب شد پرسیدید!
1 - پیشنهاد معمولتان برای جنس مو ها و حالت صورت من چیست؟
بله، شما به بی همتایی و خاصی یک دانه ی برف هستید. ولی آرایشگرها معمولا از دستور العمل های خاصی پیروی می کنند. کپ مویی که روی یک صورت کشیده با موهای ضخیم رویایی به نظر می آید ممکن است به یک صورت گرد با موهای نازک نیاید. پس باید آنچه به بانویی با شرایط شما می آید را پیدا کنید.
مسلما این به این معنا نیست که به دنبال یک راه حل همگانی باشید، می توانید سوال هایی طرح کنید که شما را به ظاهر منحصر بفردی که به دنبالش بودید برسانند. اجازه دهید آرایشگرتان پیشنهادهایش را مطرح کند و شما هم سوال هایی که لازم می دانید را بپرسید تا مطمئن شوید.
2 - آراستن این مدل مو در خانه چقدر وقت من را می گیرد؟
این یک سوال کاربردی ست. ممکن است مدل مویتان روزانه 45 دقیقه زمان برای آراستن لازم داشته باشد ولی شما قصد داشتید نهایتا 10 دقیقه وقت صرف آن کنید. پس این مساله ایست که باید قبل از اصلاح موهایتان به آن فکر کنید.
این سوال همچنین به سوال دیگری ختم می شود: چطور موهایتان را بیارایید؟ از آرایشگرتان بخواهید که در این زمینه گام به گام راهنمایی تان کند و تا وقتی که متوجه نشده اید دقیقا چطور ظاهر دلخواهتان را بسازید، آرایشگاه را ترک نکنید.
3 - آیا به محصول زیبایی خاصی نیاز خواهم داشت؟
آرایشگاه ها برخی محصولات زیبایی را می فروشند، ولی اجازه ندهید کسی شما را به خریدن مارک خاصی که از عهده اش بر نمی آیید یا نمی خواهید، مجبور کند. اگر آرایشگرتان یک مارک خاص را پیشنهاد می کند، بسیار خب، ولی لازم است که جایگزین ارزان تری را هم معرفی کند.
ممکن است آرایشگری درباره ی ابزاری که دارید یا مایلید که بخرید مانند سشوار یا اتوی مو هم سوالهایی بپرسد. در این مورد هم، او می تواند پیشنهادش را مطرح کند ولی این شمایید که باید تصمیم نهایی را بگیرید.



گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle






تاریخ : شنبه 93/5/4 | 10:1 عصر | نویسنده : راز شهر | نظرات ()
<      1   2   3      >
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • جامعه مجازی ممو
  • قالب وبلاگ

    کد لوگو حمایت از تیم پرسپولیس